Moiiii

C tout moi..... Mn pti mnde de magie et de bnheur, mes fofolles, mes tristesses, mes pires secrets.....

Monday, April 12, 2010

12/04/10

Plu rien a te dir...... Je c plu ou j'en suis!!!!....... Je t'aime! Its too hard to be ur friend! I just cant take it...snif snif sniffffffffff..... J'arrive plu, je sens ke je v craqué!( Mem si g dja pleuré, et ke tt le mnde a la maison sait ke kelk choz s'est paC!).... Je vous avais promis les filles ke je verserai d larmes pour personne!! Mai chui desolé, j'y peu rien... Elles coulent ttes seules!!!


Jveu plu en parler, cant even tke you out of my life... N you knw tht very well....But jpeu pa nn plu te forcer a etr avec moi, i strngly feel u've got sum1 els! Thought u wer my  "lady", my miss perfect... But u left me crying on my own!!! Je souffre, je souffre.... Mai je dis rien, those three mnths av knwn you wer the most wonderful days on my life......I shoudnt hav loved you soo much, i knew it.. Frm the beginning itself itself was so scared of losing you and.......
Truely i believe u'll be mine someday... I love you n need you in my life more thn anythng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment